مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-16سياسي

خبرنگاران؛ بهترین روایتگران فرهنگ دفاع مقدس 


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با اشاره به ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در عرصه ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با اشاره به ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در عرصه ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس هستند.

  منصوره کیانی در نشست روایت مهر؛ نشست صمیمی بانوان خبرنگار راوی دفاع مقدس با خانواده شهید مدافع حرم عباس عبداللهی با تاکید بر این که خبرنگاران به عنوان پیشقراولان عرصه ی جنگ نرم، نقش مهمی در این رابطه دارند، گفت: اصحاب رسانه در عرصه ی جنگ ترکیبی نیز نقش غیرقابل انکاری دارند.

وی با اشاره به ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در عرصه ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس و همچنین خاطرات خانواده ی شهدا و رزمندگان بوده و می توانند با بیان لطیف و هنرمندانه خود بهترین بستر برای انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جوان باشند.

وی با اشاره به این که نشست روایت مهر با هدف روایتگری خاطرات و دلتنگی های همسر و دختر شهید بزرگوار شهید عباس عبداللهی برگزار شده تا خبرنگاران فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران؛ بهترین روایتگران فرهنگ دفاع مقدس 

خبرنگاران؛ بهترین روایتگران فرهنگ دفاع مقدس